Jette Fisker Nielsen

Jette Fisker

Hej Jeg hedder Jette, og er gift med Michael, sammen har vi 3 børn, hvoraf den mindste stadigvæk er hjemmeboende. Jeg er uddannet salgsassistent, men valgte i 2006 at blive dagplejer. Dette har jeg ikke et sekund fortrudt, da jeg virkeligt holder af livet som dagplejer.

Billede af huset

Jettes hus, røde sten med græs omkring

Jeg bor Stendalen 125 i Bjerringbro med skoven i baghaven. I huset har jeg indrettet et legeværelse, med alt godt til børn fra 0 til 3 år. Yderligere har jeg en dejlig stor gang og køkken alrum, som bliver brugt flittigt igennem dagen. Udenfor har jeg en stor lukket have, med legehus og tilbehør. Haven er opdelt i græs og fliser, som passer til de legeting der findes i haven, og er dejlige omgivelser at være i.

Jettes legeværelse med legetøj, bord og stol

Mit overordnede mål er at give børnene en tryg og kærlig hverdag, hvor omsorg for det enkelte barn i sammenspil med de andre børn i gruppen er i fokus. Jeg lægger stor vægt på at udvikle, og selvstændiggøre det enkelt barn, men også styrke barnets sprog og motorik. Jeg gør meget ud af at anerkende og rose børnene. Jeg indretter så vidt muligt dagens program ud fra, hvordan stemningen og humøret er i børneflokken. Vi er ude i naturen hver dag, hvor eventyr og stimulering af børnenes sanser er i fokus.

Samarbejdet imellem forældrene og jeg, sker igennem en åben, varm og rar tovejs kommunikation omkring det enkelte barns tarv, og behov i forhold til social og individuel udvikling til gavn for det enkelt barn.

Da jeg skal tilpasse en hverdag for 4 dejlige børn, hvor børnene er i fokus og stimuleres, er det vigtigt at aftaler omkring barnets komme og gåtider overholdes.

SovetidSovetider er tilpasset det enkelte barn. Typisk sker det i tidsrummet fra 12-14 eller efter det enkelte barns behov. Der er mulighed for at sove inde og ude.
Praktisk informationVi går i legestuen en gang om ugen og en gang månedligt er vi i heldagslegestue, hvor barnet indgår i en større social gruppe.
ÅbningstiderMandag:  Kl. 06.30- 16.15
Tirsdag:   Kl. 06.30- 16.15